Okay Kozmetik

2006 yılında bir pazarlama şirketi olarak kurulan Okay Kozmetik, ilk yurt dışı satış ofisini 2013 yılında Almanya ve Hollanda’da açtı. Bugün de Güney Amerika’dan Orta Doğu’ya, Avrupa’dan Afrika’ya, aralarında Rusya, Azerbaycan ve Irak gibi ülkelerin de bulunduğu 5 kıtada toplam 44 ülkeye hizmet veriyor. Şirketin bir markası olan Neva Kozmetik ise iç pazar ve ihracatta sürekli gelişim ve yeniliğe adapte olma ilkesiyle en ileri teknolojik şartlarda ürettiği ürünlerinin, pazarlama ve dağıtım faaliyetlerini doğru kanallar aracılığıyla gerçekleştirme misyonunu taşıyor.

Okay Kozmetik, NEVACOLOR, EXİCOLOR, NEVABLOND, NEVAPERM, BOTANİC, NEVAFORM XTREME ve NEVACARE NUTRITIVE gibi markalar ile dünya ölçeğinde bilinirliğini kanıtladı ve ihracatta gösterdiği bu başarıyı iç pazarda da gösterdi. Bu kapsamda yerel zincir ve yerel market grupları, 350’den fazla kuaför bayisi, Türkiye’nin en büyük online satış kanalları ve kendi online satış sitesi olan Nevashop ile sayısı yüz binleri geçen satış hacmini yakaladı. Tüm bu verilerle bugün Türkiye pazarında lider satış ve dağıtım firması konumunda yer alıyor.

KÖKLÜ, MÜŞTERİ ODAKLI, KALİTELİ

Yerel ve global düzeyde
en güvenilen marka olmayı hedefliyoruz

Değerlerimiz

– Güvenilirlik
– Kaliteden ödün vermemek
– Sürekli gelişim

– Koşulsuz müşteri memnuniyeti

– Çalışlarımıza duyduğumuz saygı

– Çevreye duyduğumuz saygı

Vizyonumuz

Yerel ve global düzeyde en çok güvenilen, erişilebilen ve tercih edilen marka haline gelip daha geniş kitlelere ulaşmak.

Misyonumuz

Koşulsuz müşteri memnuniyeti hedefi ile yüksek kalite standartlarını baz alarak ürettiğimiz ürünlerimizi, en uygun şartlarda tüketici ile buluşturmak.

Kalite Politikamız

  • Müşteri memnuniyetini çalışanların yönetim sistemine katılımı ile yürütmek.
  • İş sağlığı ve güvenliğine birinci derecede önem vermek.
  • Kadınların iş yaşamına eşit ve etkin katılımını sağlamak.
  • İş sağlığı ve güvenliğine birinci derecede önem vermek.
  • Kadınların iş yaşamına eşit ve etkin katılımını sağlamak.
  • Yasal şartlarda üretilen ürünlerde kalite standardını sağlamak.
  • Ürün kalitesinin arttırılmasını sağlayacak teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak.

“Okay Kozmetik’te çalışanlarımızın yüzde 46’sını kadınlar oluşturuyor.”